The Quills

 

The Quills

 
                                 Black Quill                                         Blue Quill                                            Red Quill
                                 Black Quill                       Blue Quill                       Red Quill

Sunday, December 18, 2011

Complete Strangers

Dedim ya tanımadığım bir adamı sevdim, onunla seviştim, ona aşık oldum, ondan ayrıldım ama hala hayatımda.

Bir kadınla buluştum sonra, barda tanışmıştık sadece. Beraber bir şeyler içtik. Sonra bir de bakmışım, tüm hayatımı dökmüşüm önüne. Tüm aşklarımı, yaralarımı...

Sonra bir exchange öğrencisiyle karşılıklı dumanlandık. Oysa ben ingilizce bile konuşamazdım.



Kendime bile tamamen yabancıyım sanırım artık.

3 comments:

  1. bana bir anımı anımsattı.
    Bir gün yolda bir mavi gördüm, karşıdan geliyordu, beyoglunun kalabalıgı beni taksim meydanına dogru suruklüyordu. O da tam tersi yone galatasaraya dogru kalabalık yüzünden sürüklenerek yürüyordu. bir gün bir mavi gördüm. göz göze geldik. Yan yana geçtik zıt yönlerde, kafamızı biraz geri çevirip baktık son anda. Bir gün bir mavi gördüm geçerken siyaha boyadı beni.

    ReplyDelete
  2. Tarifsiz çekimler var bazı insanlarla aramızda. Yolda ya da kafede karşımıza çıkabilirler. Tek bir bakıştan öteye gidemeyiz ama çoğu zaman.

    ReplyDelete
  3. Son bakışta aşk diyorum o zaman ben sana...Hatta 10 üzerinden beyaz tavşan veriyorum not olarak.

    http://static.ideefixe.com/images/29/29893_2.jpg

    ReplyDelete