The Quills

 

The Quills

 
                                 Black Quill                                         Blue Quill                                            Red Quill
                                 Black Quill                       Blue Quill                       Red Quill

Monday, December 12, 2011

Al beni vur duvara

Hayatım borunca hirbir şeyi oluruna bırakmadım. Severken kendimi bile öldürebilirim, o derece kaptırıyorum kendimi. E hal böyle olunca da pek sevenim bulunmuyor.

Bir de öfke problemim var ki evlere şenlik. Bu durum sevgilimle ayrılmama, arkadaşlarımla aramın açılmasına, sevdiğim adamın benden uzaklaşmasına, ailemin benden bıkmasına sebep oldu. Daha kimbilir başıma ne dertler açacak.

Tüm bunlara rağmen vazgeçmiyorum ya bu saçma sapan huyumdan.

Aferin bana.

Ballı börek Kadın'ım.

No comments:

Post a Comment