The Quills

 

The Quills

 
                                 Black Quill                                         Blue Quill                                            Red Quill
                                 Black Quill                       Blue Quill                       Red Quill

Thursday, February 2, 2012

Üç


Her gün düzenli olarak telefonda saatlerce konuştuğum üç adam var hayatımda.


Biri sevdiğim adam.
İkincisi bana aşık olan adam.
Üçüncüsü yakın bir arkadaşım ama arada sırada erotik mesajlaşıyoruz.


Ortak noktaları, yaşadığım şehre gelmek istemeleri. Beni istemeleri.

Hani bir şeyler dönüyor ama ben sonunu kestiremiyorum.

5 comments:

  1. sorgulamayacağım yok bu kez sorgulamayacağım banane yaa derken bu yorumu yazıyorum :S
    yahu sevdiğim adam diyorsun normal arkadaşım dediğinle erotik msj konusuna girip sana aşık biriyle de muattap oluyorsun.. o zaman sevmiyorsun birincisini .. bak birincisi diyorum çünkü üç kişiyi çevrende dolaştırmakla meşgulsün .. ben ahlak zabıtası değilim ama çabuk ele ikisini .. hadi bakıyım canım !

    ReplyDelete
  2. Vallahi ben de işin ahlakında değilim de kafam allak bullak. Az kaldı çözeceğim.

    ReplyDelete
  3. huzursuz bir mutluluk bence. 2sini yolla ^^

    ReplyDelete
  4. İkincisini göndermeye çalıştım, gider herhalde.

    ReplyDelete