The Quills

 

The Quills

 
                                 Black Quill                                         Blue Quill                                            Red Quill
                                 Black Quill                       Blue Quill                       Red Quill

Sunday, March 4, 2012

Sonuç

Sonsuza kadar flört edebilirim. Sevgili falan istemiyorum ben.

İtalyan'dan kaçmaya karar verdim, yüzüne karşı açık açık konuşamayacak kadar korkak olduğum için. Bir kaç gün sonra dönerim eve, o da mesajı anlar zaten. Umudum, konuşmaya gerek kalmadan her şeyin yoluna gireceği yönünde.

Hala salak çocuklar gibi uyuyup uyanınca her şeyin düzeleceğine inanıyorum.

2 comments:

  1. bu flört hadisesi bendede var öyleki ilişki fölrt döneminden aynı evde yaşayan iki tip dönemine geçtiği zaman soguyorum hatunkişiden, fölrt daha bir eğlenceli geliyor. sonsuza kadar flört edebilriim evet

    ReplyDelete
  2. Biz aynı evde yaşayan iki kişiyken flört dönemine geçtik, sonra aynı evde yaşayan iki yabancıyı oynamak zorunda kaldık.

    ReplyDelete